2009. január 13., kedd

tervezés és hajpördrés a köbön

kicsit besokalltam a héten. Ma délután már őrült gyorsasággal pödörtem a hajam, magam is meglepődtem rajta. N. is észrevette: "te nagyon feszült vagy drágám"... Az elmúlt hét origójában háztervezés, logó tervezés, kommunikáció tervezés és ez mind-mind más projekt, más szereplőkkel, más célokkal, de kiemelkedő fontossággal. Jah és félgőzzel a családtervezésen is rajta vagyunk :-)
Ebben a pillanatban is pödröm a hajam:-):-(
Beusom! ugye most már nincs aki idegesítsen a hajpödrésével??? :-( :-)

2 megjegyzés:

evicica írta...

Kedves Judit!

Nálatok nem volt a karácsonyfán szaloncukor?

Tudod mi annak idején,amikor még gyerekek voltunk,isteni volt a szaloncukrokat titokban enni.Tehát,utó nemzedék..jelen nemzedék....és mi a jövő nemzedék?

sjudit írta...

Kedves Evicica!
Emlékszem mikor apukám arról mesélt, hogy készítette az ő anyukája karácsonyra a szaloncukrokat. Bizonyára egy óriási élmény lehetett. 2-3 generációval korábban még nem a vásárlási láz és az értékhalmozás jellemezte a karácsonyokat. Ha kívánhatnék hármat biztos az egyik az lenne, hogy lehessek időutazó:-) és picit bekukucskálnék régi korok történéseibe, pl.: egy-két karácsonyt is megnéznék.
Nah, de hogy visszakanyarodjak a szaloncukorhoz; én gyermekkoromban szaloncukor is díszelgett a fán. Aztán a szüleim testvériesen megosztották a tesóm és köztem a szaloncukrot:-) majd mivel nem vagyok nagy édességpárti valamire becseréltem a tesómmal az összeset. Az én gyermekeimnek meg már csak kiskosárban a fa mellett van helye a szaloncukornak. Ugyanebben a kiskosárban várakoznak a Mikulásról megmaradt csokoládék és cukrok, hatalmas mennyiségben. Pont azért, hogy a kosár, ha nincs mértékletesség, elkerülhessen az apró kezek közeléből:-)
Szóval, ha nem is teljesen a jelen nemzedék, de én a mértékletesség híve vagyok már gyermekkorban. Magyarország vezető helyet foglal az elhízott gyermekek statisztikájában. Nálunk nincs chips és csokoládét, cukrot is csak mértékkel:-)