2008. január 1., kedd

A csocsóasztal

Sokat gondokoztam, vajon hogy lehetne legértékesebben eltölteni a szilvesztert. Több helyszín is felmerült az óévbúcsuztatóra. Bárban, zenés, táncos megközelítés, vagy Tógaparty a Galeriusban, és a Vörösmarty Színház ajánlata is nagyon vonzó volt.

Végül a szilveszter egy csocsóasztal bűvöletében telt el. Szilvi, Tibi, Norbim, Én és a csocsóasztal. A csocsóasztal, amiről nekem egy füstös kocsma képe dereng. A csocsóasztal, amit nem volt alkalmam még érinteni. A csocsózás egy külön szakma E szakma kitanulását, rögös, kudarccal teli úton teljesítettem. A fokozhatatlan, tudás iránti vágy elsorvasztott minden gátat és úgy pörgettem a bábukat, mintha mindennap ezt tenném. A tanárunk Tibi volt, aki már látott ilyet a katonaságnál.

Idejét sem tudom mikor nevettem ennyit utoljára. Hol lehet csocsóasztalt vásárolni????:)

-------------------------------------------------

Pár órás alvást követően, 10 évet fiatalodva a sok nevetéstől, a délutánt gyönyörű hóesésben töltöttük.






Nincsenek megjegyzések: